תאריך העלאה: מאת: בנייה ירוקה קטגוריה: בנייה קלה
כמה הבדלים שיש לשקול עם משלוח מחוץ לאתר בנייה קלה

כמה הבדלים שיש לשקול עם משלוח מחוץ לאתר בנייה קלה ירוקה לעומת בנייה מסורתית באתר בנייה כוללים

משאית של אספקת חומרי בנייה שטוחות
משלוח חבילה שטוח.
רוב המדינות דורשות סוכנות צד שלישית ו / או שיש לך תכנית מדינה שמסדירה את העיצוב, אישור ופיקוח של הבניין במפעל בנייה לייצור ומפקח באתר לsiteworks. תוכניות אלה המידה או ההשפעה משתנה מהמדינה למדינה, כמו גם את העלות הכרוכה בכל התהליך בנייה קלה ירוקה שלך .
תקנות תחבורה מטופלים גם במדינה- על ידי המדינה. לכן, משלוח ממצב שבו מודול מיוצר למדינה אחרת שבו האתר בנייה נמצא ידרוש שינוי קודים, המתיר, להוביל מכוניות, ודמים נלווים שונים. כל פרויקט בנייה צריך להבטיח זהירות זה נחשב טוב. כלל אצבע הוא מקסימום 500 קילומטרים למשלוח מיצרן בנייה לאתר עבודה. על יצרנים ממוצע, בנייה של מבנה מודולרי, למשל, אושרו כל העבודות בנייה מסוג זה בנייה ב -20 מדינות.

הנדסה מיוחדת

עשויה להידרש כדי להבטיח בנייה של מודולים הם חזקים מספיק מבחינה מבנית לעומס דינמי הקשורים לתחבורה. לעתים קרובות, קבלני בנייה קלה ירוקה יצרנים או סוחרים יצטרכו המהנדסים שלהם להיות  בבית, בזמן התהליך בנייה קלה ירוקה בנוסף למהנדס של שיא בפרויקטים של בנייה של מבנה מודולרי קבע המשרתים ונותנים עיצוב מסורתי ולבנות צוות המתקשר עם הבעלים. של המבנה

פיק נקודות שבי הפנל או בנייה של מודול יוסר מקרוון המשאית על ידי מנוף ונוכל להגדיר את המבנה באתר בנייה אשר הם צריכים להיות מתוכננים כחלק ממבנה האלמנט. בנייה של מודולים עץ עשויים להשתמש ברצועת חגורת מעטפת. המנוף הנפוץ ביותר המשמש להגדרת אלמנטים הוא משאית מנוף הידראולי רכובה, מנוף סורק ו, בנסיבות מיוחדות, מגדל מנוף. נחישות שבתקבע את האלמנטים צריכה להיקבע במשא ומתן מוקדם בחוזה פרויקט בנייה קלה ירוקה שלך

 בזמן בנייה קלה ירוקה נתיב קריטי הוא השיטה הנפוצה ביותר של תזמון בנייה קלה ירוקה עסקאות נערמות ברצף באתר בנייה מאשר. בנייה מחוץ לאתר, תזמון במקביל גובר CPM, הדורש ניהול שרשרת תזמון בנייה וגישה, עלות, עבודה ואספקת בנייה מקצועית באופן שונה בתכלית, ליתרון של לוח הזמנים הכוללים של הפרויקט בנייה קלה ירוקה שלך

 

תגובות גולשים

מאמרים נוספים

מחשבון מוצריםמחשבון
מחשבון מחיריםמחשבון